Eda5358 bebeğim yedi aylıkken yataktan düştü malesef tabiki hemen hastaneye götürdüm ama kusma gbi durumlar olmadıktan snra onlarda gözlemliyolar boşyere radyosyana sokmuyoruz diyolar bebeğiniz bi çarpmayla bişi olmaz öerk etmeyin şiddetli bir darbe değil kızarıklık şişme tabiki olur hassalar narmal ama şiddetliysr en az iki saat uyutammanız gerekşyo yedikten snra kustumu huysuzluk varmı gözlerde kayma bayılma varmı bu durumlar tehlikeli onlar dışında böyle şeyler olacak şeyler sürünmeye başladın hele bi ayaklansın o çarpmalara fazlasıyla alışıyosunuz merak etmeyin