Kızlar instada bir tartışmaya denk geldim siz ne düşünüyorsunuz hayvanat bahçesi olmalı gezilip görülmeli mi yoksa hayvanları Doğal ortamindan alıp kafese tikmak gerçekten bir işkence mi. Kimi insan çocuğumu asla oraya götürmem ona bu vahsiligi küçüklükten göstermem yazmış siz ne düşünüyorsunuz