adaakdu Merhaba hanımlar kızım 6 buçuk aylık genital bölgesinde tüylenme var sarı sarı tüyler çıkmaya başladı doğduğunda hiçbir yerinde tüyü yoktu kolu bacağı sırtı dahil başına gelen var mı acaba
Themom_ adaakdu merhaba 4 bucuk aylık kızımda da aynı problemden oldu bugün fark ettim mustela kullanıyordum 1 aydır sudocrem kullanmaya basladım onu sürdüğüm bölgede var gibi genelde tüylenme sizde durum nedir ne oldu?
Seda_G Az öncr bi doktorun postunda bu soruyu gördüm hormon tetkikleri istenilebilir hekiminize danışın diyordu
Ddm_efn_dlr Gag2408 bize doktorumuz sudocrem kullanma tüylenme yaoar içinde yanlış hatırlamıyorsam civa var demişti bilginiz olsun
fatmanur19 Gag2408 Merhaba, benim kizimdada ayni problem var, cremden sonra tüylenme oldu, az ama görünyor, internette cok kötü seyler yaziyor, acaba sizde sonuc olarak ne cikti ? Bi cevap verirsineniz cok sevinirim, cok korkuyorum
adaakdu Gag2408 bizim de o aylarda başladı şimdi 6. Ayı bitirmek üzere üst kısımlarda yok altlarda sarı sarı ben kreme bağladım aklıma kötü şeyler getirmek istemedim internette hormonal bozukluk olabilir diyor yarın doktora götüreceğim sizinle paylaşırım doktorumun söylediklerini
lizbonn adaakdu merhaba doktora götürdünüz mü acaba? Benim kızım da 1 yaşında aynı problem bizde de var.
adaakdu Gag2408 doktorumuz çocuk endokrin uzmanı görsün dedi sudocrem hamazinc hametan tarzı kremler tüylenme yapmaz dedi canım siz de en yakın zamanda bi gidin doktorw
fatmanur19 adaakdu Merhaba, benim kizimdada ayni problem var, cremden sonra tüylenme oldu, az ama görünyor, internette cok kötü seyler yaziyor, acaba sizde sonuc olarak ne cikti, endokrinologdan sonra ? Bi cevap verirsineniz cok sevinirim, cok korkuyorum
Ddm_efn_dlr Gag2408 biz doğdugundan bu yana bübchen kullanıyoruz cokta memnunum mustelada denedim ona iyiydi ama diğerinden vazgecemedik
ikikereanne_ Benim kizimdada var 7 aylik olmak uzere bi ay olmadi farkedeli. Tuy oldugu icin onemsememistim ya korktum simdi