Mucizem_06 Oğlum 4 yaşında çok yoruldum diyor sürekli ayağım ağrıyor diyor bı Dr götürecem ama sebebi neolabilir sizce çok kafama takmaya basladim
cansukayra Mucizem_06 doktora götürün ama benim oğlumda 3 yaşında aynı şeyleri diyor kontrollerini yeni yaptırdım bişey çıkmadı belki yanında konuşuluyorsa ondan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum çünkü bizden duyduğu oluyor bacağım ağrıyor felan diye
Mucizem_06 elagozlu35 bende onu vercem canım belki çıkar bı arkadaşımın kızda öyle diyomus b12si 0 cikms
Mucizem_06 Edanury 2ay önce influnza atlattık belki kalmstr etkisi ya bı arladasimin kizida diyomus b12si 0a düşmüş vitamindir dusuyo bnce hiç sebze yemiyoki
Edanury Mucizem_06 ay doğru canım kalmış olabilir koronanın bile etkisi atlattıktan sonra 1yıl sürüyodu belki oda öyle bişeydir