İzmir karşıyakada yaşıyoruz, kiralık ev arıyoruz haliyle fiyatlar uçmuş. Eski evimizde düzenli ödüyorduk kirayı, ev sahibi evi satınca kaldık ortada. bebişimiz de olduğu için simdi annemlere geçtik mecburen bir süreliğine. Var mıdır kiralık evi olan yada tanıdığı olan aranızda bir şansımı denemek istedim canlar:)