Aycamelegimm Bebeğim 1 ay 3 günlük 2-3 güne kadar günde 4 defa kaka yapıyordu kaka yapması azaldı ve bugün hiç kaka yapmadı bu bir sorun mu kızlar bu durumu yaşayan var mı
Guzelanne56 Aycamelegimm bebekten bebeğe degısıyor oğlum 2 gün yapmayıp ertesi gün 3-4 kez yaptığı oluyor çok normal endıselenmeyın onlar büyüdükçe kaka mıktarı azalıyor ztn
elifarenb Aycamelegimm çocuk doktorumuz 1 hafta kaka yapmaması bile normal olabilir demişti. Bence endişelenmeyin:)
Dolores Aycamelegimm gitgide sayısı azalacak bazen günlerce yapmayacak kabız olacak. En son normale dönecek günde 1 veya 2 kez yapacak telaş olmayın
Seda_G Benim oğlum 1. Aydan sonra hep 4 gunde 5 gunde bir yapmaya basladi 4 aylık olduk hâlâ aynı normalmiş