Nesecengizhanyusuf Ben de 1 senedir olmuyorum, doktorum bana da normal olduğunu söylemişti. Hatta dedi ki ne zaman emzirmeyi bırakırsan o zaman da olabilirsin yani 2.5 sene boyunca çocuk emiyorsa 2.5 sene olmayabilirsin demişti, ben de olacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum. Çünkü gerçekten olumsuz etkileniyorum bu durumdan