alsnn Merhaba anneler adetim geçen aya göre 6 gün gecikti bel ağrım var kasıklarm agrıyor test yaptım dün negatif çıktı yanılma payı var mıdır 1 yaşında oğlum var buna kendimi hazır hissediyor muyum bilmiyorum 😞