ozlmaynnn Ek gıdaya başlayacağım aynı zamanda işe de başlamam gerekiyor öğünleri işle birlikte nasıl yürütebilirim sabah 8 buçuk öğleden sonra 3 gibi evdeyim öğretmenim nasıl bir planlama yapmalıyım 🤷🏻♀️
Asyaveannesi04 ozlmaynnn sabah çıkmadan önce emziriyordum 10 gibi uyanıyordu 10:30 gibi kahvaltı yapıyordu annem bakıyor her gün farklı birşey yapıyor menemen, yumurta, mücver, patates kavurması, pankek
ozlmaynnn Asyaveannesi04 geri kalan öğünler için sağdığınız sütü mü verdiniz acaba benimki biberonda kabul etmiyor ne yapacağımı şaşırdım
Asyaveannesi04 ozlmaynnn evet hep sağdığım sütü verdim benimki de asla emzik, biberon almadı evde kaç çeşit biberon var en son tavsiye üzerine mimijumi diye bir biberon aldım hemen tuttu anne memesine en yakın ve meme reddi yapmayan bir biberon ama şuan türkiye de satışı yok sanırım bebeğim 13 aylık oldu buarada