Merhaba,5.5 aylık bebeğimin karnını bugün sabah hindistan cevizi yağı ile masajladım çok gazı vardı 2 gündür kaka yapamamıştı.
Öğle gibi baktığımda kızarmıştı çok üzerinde durmadım hareketlerden fln diye ama akşam baktığımda baya kızarmıştı.Kol,bacak,sırtta yok sadece yağ sürdüğüm yerler kızarık fakat daha önce de sürüyordum bu yağı.Konakları geçmiyor saçına da sürüyordum hep.Karnı da son zamanlarda pütürlü
Tavuk derisi gibiydi.Ama bugün başka kızardı
Ek gıda veriyorum ama 2 gündür ağzına salatalık ve armut sürdüm daha önce denemiştim.
Dün misafirlikte dışardan yemek yedim bir süre sonra midem kötü oldu karnım ağrıdı zehirlendim sandım hatta ama kusunca rahatladım acaba yiyecek mi dokundu bilemiyorum.Şehir dışında olduğumdan biraz kötü beslendim.
Ne etkiledi bilmiyorum.Döküntülere ne iyi gelir? Hametan sürdüm ama daha geçmedi kırmızılıklar
 