Betullyilmaz_
Öncelikle bağışıklık sistemini güçlü tutmaya çalışıyorum. Bunu sadece hastalık zamanında değil sürekli yapmak lazım ki hem hastalığı kolay atlatsınlar hem de gelişimleri güzel olsun diye. Annem biz küçükken siyah turp ve bal kürü yaparmış. Ben de oğluma öksürüğü olduğunda öyle yapıyorum sabah akşam içiriyorum iyi geliyor. Günlük olarak yoğurt yumurta ve peynir kesinlikle yemesine dikkat ediyorum. Bal limon sarımsak kürü yapıyorum.
Bir de bunu kesin ama kesin tavsiye ediyorum. İnstagramda YİTİK ŞİFA ürünleri satan Aysun hanım var. Ben oradan oğlum için kansızlık ve bağışıklık şurubu alıyorum. Şurup dediğimiz aslında pekmez. Özleri de içinde. 1 yıldır her sabah 1 kaşık yediririm oğluma. Hasta olmasa da yediririm. Çünkü hem bağışıklığını güçlendiriyor hem de kansızlığına iyi gelip iştahını açıyor. Bakmanızı tavsiye ederim.
Sarımsak benim vazgeçilmezim. Her yemeğe kesinlikle eklerim. Sarımsağın gücüne inanın ♥️
Çok sıcak ortamda tutmamaya çalışıyorum. Soğuk hasta etmez sıcak hasta edermiş gerçekten. Çünkü sıcakta terleyen çocuk sık sık hasta olur. Ne terleyeceği kadar sıcak, ne de üşüyeceği kadar soğuk ortasını bulmak gerekiyor.