Bsrkml0212 2 ay 25 günlüğüz
Sabah 9 10 arası güne başlarız. 12 gibi yarım saat şekerleme yapar. 3te emzirir yüzüstü koyarım kendi uyur uyanacak olduğunda pışpış yaparım poposuna 6 ya kadar uyur. 9 gibi şekerleme yapar. Daha doğrusu uykusu geliyo ama erken uyurda gece uyanır diye uyutmaya cesaret edemiyorum. 12 gibi gece uykusuna geçer 4 saat deliksiz uyur sonra 2 saatte 1 uyanır. Aslında var ama benim hoşuma gitmiyor 😊 9da gece uykusuna geçse bende kendime ve eşime vakit ayırsam daha iyi hissederim