Smyrna35 canım lütfen çevrene bakma. Doktorun iyi diyorsa iyidir. Ayrıca doğum kilosunu da ikiye katlamış daha ne. Sakın çevreni dinleme, he de geç. Bana “senin sütün yaramıyor mama ver” de dediler, “sakın mama verme zehir” de dediler. Herkesin fikri kendine, doktorun ne diyorsa o doğrudur gerisini boşverrr :)