Haziran98 benim oğlan da 25 aylık 3 haftadır falan bez takmıyorum öğrendi , ilk günler öyle oluyor çünkü çocuk bezdeyken alışmış çok sık yapıyor çişi tutmayı bilmiyor öğrendikçe tutmaya başlıyorlar … ilk günler çok sık götürüyordum bende sürekli konuşuyordum çişin var mı artık bezin yok tuvalete gidicez tamam mı diye diye beynine koydum yani biraz zaman lazım ilk zamanlar kaka yapmadı korktu yapınca sonra onada alıştı