Selam hanımlar, 2 aylık kızım var. 2 aydır peşma premıum care kullanıyorum yalnız sürekli bant kısımlardan sızdırıyor yeri geliyor 4 5 kere gün içinde üstünü değiştiriyorum.Sleepy denemek istiyorum fakat sleepy bir sürü modeli var. Kullananlar hangisini kullanıyorsunuz ? Hangisini almalıyım