Kızlar kurutma makinası almak istiyorum. Eşim daha önce alalım dedi ama o an salak gibi istemiyorum dedim 😂😂 şimdi eşşek gibi pişmanım😂😂 hele bebek olunca ve durmayan bir bebekse inanın çok fazla ihtiyaç. Kullanan arkadaşlar memnunmusunuz ? Hangi markayı kullanıyorsunuz ? Önerdiğiniz markaları yazarsanız sevinirim.