Merhaba hanımlar 7 aylık bir oğlum var ek gıdaya geçeli 1-1 buçuk ay olacak artık yavaştan öğün öğüne geçtik de sayılır. Oğlum 3-4 gündür kakasını yaparken zorlanıyor yani ıkınırken baya bi çaba sarf ediyor ve her kakasını gün boyu az az şekilde yapıyor. 4-5 kere kaka yapıyor ama dediğim gibi anca ceviz büyüklüğü ve sertliğinde. Baya sert yapıyor yani misket gibi ceviz gibi minicik o şekilde. Önceden böyle bir problem yoktu normal şekildeydi kakası. Eskisi gibi olması için napabilirim yemeklerin içine zeytinyağıda koyuyorum oysaki.