Gvnre benimkide 3 buçuk aylık 1 aydır hastalıkla cebelleşiyorum buharlar antibiyotikler kestim hepsini şu an günde 4-5 kez izotonik su veriyorum 5 ml ve burnunu yıkıyorum enjektörle , çok şükür benimkininde iştahsızlık ateşi yok ama balgam çıkartıyor çıkartması iyi çok şükür hangi ilaçları kullanıyorsunuz ? Birde buhar verdikten sonra dizinize yatırıp elinizi kambur yapıp vurun bunun videosu var YouTube de araştırın etkili bir yöntem buhardan sonra yapmanızı tavsiye ederim 🌹