Cerenikom_ İspa tanısı konmuş emen bebekleri olan anneler var mı? Ne yaptınız bebeğim 4 aylık olacak süt ürünü yemiyorum 2 aydır geçti mi bu süreci nasıl atlatıyorsunuz?
edabolukbasi Cerenikom_ valla bizde de çıktı bir ay dikkat et dedi sanırım 1 hafta olmuştur bakalım ne olacak yüzü çok kötüydü düzeldi şimdi
E-a-35 Cerenikom_ ben 3 ay yapmıştım diyet yumurta alerjisi vardı sonra tekrar doktordan ramdevu aldık gittk diyeti açmamı söyledi onlar ona göre bilgi veriyor şunu şöyle yap şu şekilde ye diye
Acemiianne7 Bizim de bağırsak tepkili ek gıdaya kadar diyet yapmamı söyledi doktorumuz süt ürünleri ve yumurtayı yemiyorum 1 ay olcak ama kakasi hâlâ yeşil ne zaman sarı olur acaba ?