Merhaba, 5 aylık olacak kızım tek gözü diğerine göre biraz daha kısık, çok belli olmuyor göz bebeğini kapatmıyor ama yine de diğer gözüne göre kısık. Özellikle uykusu geldiğinde daha çok belli oluyor. Doktora götürücem ama bu neden oluyor nedir bilgisi olan var mı?????