4 aylığız ilk 2 ay fön sesi ara ara piş piş sesiyle uyudu. Şuan pışpışla uyuyor. Şöyle aslında pavlovun köpeği diye bi deney var ona benziyor bu da. Bebek pış pış sesini duyunca uyku zamanı geldiğini anlıyor komutlanıyor çünkü. Birde şöyle bi öneride bulunayım uyumadığı zaman sesi kapatın. Sadece uyuyacağı zaman açın ki uyku zamanı geldiğini anlasın.