Bebeğim 9 aylık oldu bu zamana kadar hep pış pış yöntemiyle uyuttum bazen zor oldu ama sabırla bekledim işe başladıktan sonra annem bakmaya başladı zora düştükçe uyumuyor bu çocuk deyip sende rahat edersin diyerek ben yokken ayağında salladı şimdi sinir krizi geçiriyorum zaten atak haftasında birde ayakta sallamadan uyumuyor gece kesintisiz uyuyan çocuk 4 te uyanıyor ne yapmam lazım önerisi olan var mı ??