shmsevval Haribo42 Yenibosnada nisa Hastanesi var orada çocuk doktoru Serap hanım var canım müthiş ilgili bi doktor çok memnunum
shmsevval Haribo42 70 tl canım evet hemen teşhis koyabilen bi doktor aynı zamanda hastanenin bebek yoğun bakımına bakıyor baya iyi bi doktor
aygl_su1407 Haribo42 orta yasli bi bayan ayrica 7 yasinda kardesim var o dogdugundan beri onun da doktoru suan kizimin doktoru oldu ucreti 60 tl tavsiye ederim
Haribo42 shmsevval medipolden aldim randevu eger cocuguma iyi bakmassa ordaki kadin seninkinden alicam allah nasip ederse cok tsknederimm hep iyi doktor ariyodum bulamiyodumm