Mrn33bhr Bebeğim yedi buçuk aylık. Dünden beridir grip ve sürekli öksürüyor aferin şurubu veriyoeum. Malesef yarın da sünnet olacak .kizlar napicagimi bilmiyorum hem hasta hem sünnet olacak .bildiğiniz oksuruge gribe iyi gelen bişey varsa söyler misiniz .
BusrAtaa Mrn33bhr Mrn33bhr çok geçmiş olsun. Ben öksürük için dut kurusu kaynatıp içiriyorum düzenli. İyi geliyor. Grip içinde soğuk algınlığı şurubu veriyorum