Mrvsnmz Kızlar selam bebelac gold nutrikonfor mama ya geçtim önceden aptamil kullanıyordum ancak kıvamı çok koyu oluyor aynı ölçüleri yaptığım zaman siz nasıl hazırlıyorsunuz bana bu konuda yardımcı olurmusumuz lütfennnn🥰❤️