MinikPrensesannesii Dddd5980 bugüne kadar hiç olmadı ailem ülkücü milliyetçi bi aile o yüzden kimse demez diyemez😂😂
Dddd5980 MinikPrensesannesii evet şuan öyle biraz ülkenin durumuna görede değişir sanırım bu durum ayrıca herşeyi siyasete bağlamalarımı doğru bulmuyorum ne alaka yani
MinikPrensesannesii Dddd5980 iktidar muhalefet falan pek ilgi alanım değil 😂 siyasi görüşümüz devlet millet bayrak o yüzden zeka seviyesi sıfır olan insanların ne dediğini takmam sizde takmayın ❤️
Ucansupurge Dddd5980 deniz çok güzel bir isim eşimin 2 kuzeni de çocuklarına deniz ismini koydu onlar koymasaydi ben koymayı planliyordum M bir aileye 3deniz fazla dedim😂 insanlar enteresan davranıyor üzülmeyin dedigim gibi dunya o zamana kadar çoktan değişmiş olacak
Seymanur9 Dddd5980 bence bu cinsiyet olayını kafanızdan silin açıkçası şuan ülkede Deniz isminin kadınlardan daha çok erkeklerde olduğunu düşünüyorum Deniz deyince aklıma ilk kadın değil erkek geliyor . Boşverin milleti 🥰
Boncuk-anne Dddd5980 Yok ya siz biraz siyasi yapıdaysanız ordan sizi tanıyanlar böyle düşünmüş olabilir ama deniz diye arkadaşlarım var ama hiç böyle bişi yaşamadılar. Bana hep deniz kum güneşi çağrıştırır 😂
Defnecik23 Defnecik23 ben de hep kızıma koymak istedim. Eşim işyerinde deniz albay var diye koymadı jajsjssj
3yasakadarsifirekran Defnecik23 Deniz Gezmiş’ i kastetmiş olabilirler bunu diyenin sağcı olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam😄
3yasakadarsifirekran Dddd5980 Saçmalamışlar, üniversitede Deniz isimli arkadaşım vardı 2 tane hiç sorun yaşamadılar. Oğlumun isminin Deniz olmasını bende çok istemiştim ama eşim unisex diye istememişti. Çok güzel bir isim.
Dddd5980 3yasakadarsifirekran sagcı solcu bilmem ama siyaset için isim konulurmu en başında bu yanlış zaten 😊 insanların düşünce yapılarını değiştirmesi lazım
3yasakadarsifirekran Dddd5980 Kesinlikle her şey gelip geçici. Hiç takılmayın oğlunuzun ismi çok güzel 🥰 🌊