Selam annişler 🥺
Benim bebiş bir memeyi emdikten sonra (kendisi bırakıyor) kusuyor. Bazen 15 dk emiyor sadece bazen yarım saat hatta 40 dk sürdüğü de oluyor.
Gazını çıkarıyorum. Sonra tekrar diğer memeyi verirsem yine alıyor yine emiyor. Kustuktan sonra meme tekrar vermeli miyim bilmiyorum? Siz napıyorsunuz. Yenidoğanlarda ne kadar meme isterse verim diyorlar ama kafam çok karıştı 🥺