Herkeseee iyi günler hanımlar 13 buçuk aylık kızım var uykuya geçişlerde cok zorlanıyoruz ağlama krizleri oluyor normalde iki uyku yapıyordu Teke düştüğü için mi bu kadar yoruluyor ağlıyor anlamıyorum ben onu tek uyku için zorlamıyorum o kendisi uyumuyor gece uykularında da gündüz uykularında da geçişlerde cok zorlanıyoruz var mıdır acaba benim gibi bu aylarda bebeğinde bu sıkıntıları yaşayan 🥺__