Merhabalar. Bebeğim 41 günlük ve göğüs ucu yaraları ile mücadele edip uç kısmı yarılmış göğsümü iyileşsin diye vermeyip sağdım birkaç gün. biberon vererek ve sağ göğsümü emzirerek tam iyileşecekken bu defa mastit ağrılarım aşırı arttı. Akşamları ateşli, titremeli, geceleri de aşırı terleyerek geçirdim birkaç günü. Emzirdim iki göğsümü de bu arada sürekli bu durumu fark ettiğimde. Sıcak duş, sıcak uygulama yaptım ama göğsümde bir yerdeki sertlik açılmıyor. Doktor da soğuk uygulama yapmam gerektiğini söyledi. Ateşim 38’i geçerse antibiyotik verdi kullanmam için. Soğuk uygulama ile süt artıyor. Fakat ateşim çıkmasa dahi ağrılarım geçmiyor. Gece sırılsıklam uyanıyorum. Üşüteceğim diye korkuyorum. Bu ağrı gerçekten çok fazla, emzirmek zaten göğüs ucu acısından çok çok zor. Psikolojim çökmüş durumda. Dudaklarımda dilimde damağımda yaralar çıktı stresten. Sürekli ağlamak istiyorum. Bu süreci yaşayanlar, atlatmak için ne yaptınız, nasıl yaptınız? Önerilerinize çok ihtiyacım var.