Çocuğumun egzamaları var diye almıştım ebebek’ten sonra doktorunuz onaylamadı daha kutusu hiç açılmamış içine su bile değilmemiş bir makine ama ebebek geri almadı elektronikte geri iade olmuyormuş. 1050 TL ye aldım 950 ye vereceğim gebzede oturan varsa elden teslim ederim