Seda_G İnek sütü alerjisi olan bebeklere rota virüsü aşısı yapılir mi ? Yaptıran oldu mu ? Yada şu sebepten yaptrmadim diyen var mı ?
Geceveuzay Seda_G 3 doktora sordum yapılmaması gerektiğini söyledi o yüzden yaptırmadım ciddi sıkıntı çıkarabilir dediler
Ucansupurge Seda_G 2 çocuk doktoru 1 alerji uzmanı ile takipliydik 3ude yapılmamasını önerdi yaptırmadım. Rota aşısi alerjik bebekler de alerjiyi pik noktaya çıkartıyor demişlerdi
Balkelebegi Seda_G 2 alerji profesörü 2 çocuk doktoruna sordum hiçbiri önermedi alerjiyi derinleştiriyormuş biz yaptırmadık🤷🏻♀️
Toprak_ Seda_G merhaba, benim bebeğiminde süt alerjisi var ben rota yı yaptırdım, saglık ocagındaki ebe de hic birsey demedi sormadım da, cuma günü yaptırmıstım 2. Dozunu cocugum suan hic durmuyor belki de bundan durmuyor. Suan cok kötü oldum
Seda_G Ucansupurge 1. Dozu bilmeden yaptrdim 2. Dozda süphede kaldim kac tane doktra sordum birisi yaptr diyo birisi yaptrmayabilirsin diyo şimdj bu cevaplarla emin oldum tesekkr ederim
papatyam-34 Ucansupurge Yaaa gerçekten mi bizde 3 aylık iken olduk ilk dozunu şuan 4 aylığız 15 gün önce süt alerjisi olduğunu öğrendim 5.ay da tekrar rota ikinci doz var 🥺 Ne yapsam acaba çocuk doktoruna menenjit aşılar tetikler mi bu alerjiyi dediğim de sanmıyorum ama olabilir de demişti
Seda_G Toprak_ olabilir biz ilk dozu yaptrdigimizda huzursuzlandi kakasini 5 gunde bir yapmaya basladi sonra araştrmaya girdim burdaki cevaplarlada emin oldum yaptrmamak en dogrusu
Toprak_ Seda_G ilk dozda birsey olmamıstı ajerjiden dolayı huzursuz bir bebek sürekli kankı mukuslu kakası 3 aydr diyetteym cok dikjat ediyorum ama ara ara hala kanlı kaka. Sasırdm kaldım suan
_YanakReisinAnnesii Seda_G 2 farklı alerji doktoru yaptırabilirsin dedi yaptırdım. Bi sorun yaşamadık 2 dozu da tamamladı
Seda_G papatyam-34 bende bilmeden ilk dozu yaptrmistim normalde yarin 2. Dozu yaptrmamiz lazim ama yaptrmıcam burdaki cvplar fikirlerimi netleştirdi
Seda_G Toprak_ doktorarin birisi farkli baska birisi farkli konusuyordu sordugumda bi kac tane video izledim alerjiyi daha cok tetikledigine dair simdi emin oldum
Seda_G Toprak_ yediginiz birşey çapraz reaksiyon gösteriyor olabilir. Biz mama kullaniyorz alerji maması devlet raporlu kan ve mukus kesildi
Miniktirtillarim Seda_G cocuk doktoru ve alerji doktoru ayni zamanda bi prof asla yaptirma dedi yaptirmadik.
Seda_G Toprak_ alerjiyi tetikliyormuş bi yan etkisindede bağırsak dügümlenmesine sebep olabilir diye okumustum
Yasemin38 Seda_G alerji durumu olan bebeklerde önermiyorlar ama yinede doktorlardan daha net bilgi almanı öneririm canım