Meovvmeovv 0-2 yaş bileti alırsanız kendi kucağınızda gider özel bir kemer veriyorlar kendine bağlıyorsun. eğer illa koltuğu olsun dersen 2 yaş üstü bileti alıp oto koltuğuna koyabilirsin.
ben 7 kere falan uçtum bebeğimle 0-2 yaş bilet aldım hep kucağımda gitti geldi rahat oluyor. eğer uçak boşsa iki kişiyseniz orta koltuğu boş bırakabiliyorlar bebeği yatırırsınız o da rahat oluyor