Dabulunoktacom Aldığımız gün yıkayıp buzluğa attım 1 ay oluyor bugün çıkarttım kabukları soyulmuş şekildeydi muhtemelen buzdan çözündüğü için ama içimde şüphe var yani böyle yapıp yiyen var mı acaba sıkıntı olur mu?
motherthea Dabulunoktacom ben çok takıntılıyım ben riske atamazdım bir de çocuğa falan vericekseniz eğer ama yine de bilgisi olan Çıkar belki üstte kalsın
Gkce09 Dabulunoktacom ben daha önce buzluktan çıkarıp yedim evet biraz tuhaf olmuştu ezik büzük olmuştu yine de içinizde şüphe varsa yemeyin
Dabulunoktacom Aselin_annesii tekrar donmadı balıkçıda aldık yıkayıp buzluğa atmıştım şimdi yemek için çözdürdüm
YldrmBytkn Dabulunoktacom buzluğa atacaksaniz eğer hiç yıkamadan koymalisiniz aksi taktirde tadında değişiklik olabilir. Ve 1 ay uzun bi süre bence yemeyin..
minikkusuuummm- Dabulunoktacom taze balık buzlukta uzun süre saklanıp yenilebilir. Hiç bir sıkıntı olmaz, ama çözünüp tekrar tabiki de donmaması gerekir