Merhabalar bebeğim 5 aylık ve sürekli eli ağzında salyası akıyor uzun zamandır. Ve kulaklarını çekiştiriyor uykudan uyanıp direk ağlayıp inleyip duruyo elini ağzına sokuyor ve ishal gibi bi bi kaç gündür sadece anne sütü alıyor göğsümü ısırıyor çekiştirmeye çalışıyo hafif bi sertlik var alt damağında ilk bebeğim olduğundan çok bilgim yok bu konuda bunlar diş belirtisi bildiğim kadarıyla ama çevremdekiler hep erken olduğunu söylüyorlar her çocuk özel olduğundan neden diş olmasın diye düşündüm siz ne düşünüyorsunuz