ilknurmihra buhar makinası almıştım ama çıkardığı ses çok fazla yani çocuk uyurken tutmak istesek uyandırır o yüzden nebülizatör aldım iyikide almışım ses yok buharı da gayet yeterli bence 500 liraya almıştım bi kaç ay önce trendyolda falanda var indirim takip edip alabilirsiniz