Kızlar benim 3 çocuğum ve 1 kedim var haliyle günde 2-3 kez süpürge açıyorum eve dyson v15 aldım cuma günü geldi kullandım evet çok güzel çekiş gücü falan fakat 2. Gün kullanmadan sonra ürünün dışında boya kalkmaları ve soyulmaları oluştu ve bizde geri iade yapıcaz dyson dan başka kullandığınız memnun kaldığınız bi ürün var mı bana önerebiliceğiniz. Dysona (15 bin ) verdim evet çekim gücü güzel ama bu kadar parayı verdikten sonrada boya soyulmaları canımı çok sıktı açıkçası