Arkadaşlar,
Bebeğim tam 10 aylık. Biraz hasta vs olunca normalde 9. ayda yapılan kan tahlili biraz gecikti. Normalde özele gidiyorduk ama bu sefer aile hekimine randevu aldım.
Sorularım şunlar:
- 9. ayda yapılan kan tahlilini hemen orada yaptirabilirmiyim? Aç olması gerekiyor mu? randevumuz öğleden sonra.
- aile hekiminde yapılan tahlillerde gerekli herşeye bakıyorlar mı? demir, b12 gibi şeylere bakılıyor sanırım.
-Menenjit 2. doz yaptıracağız. İlk dozu özel hastanede yaptırdık. Aile hekimine eczaneden alıp mı götürüyorum?
bilgisi olan yazabilirse sevinirim.