Dgnbsr ah canım biz o öksürük ve burun tıkanıklığı yüzünden 5 gün hastanede yattık daha cuma günü çıktık daha öncesinde gittik antibiyotik fln verdi hiç yaramadı daha tıkandı en son gidince yatış verdi bence hiç sağlık ocağı ile uğraşma çünkü yapacakları bişi yok ordaa