Emine003 emzirmiyorum canım o kadar halsizim ki anlatamam dün geceden beri ateşim 38 altına düşmedi boğazım şiş iltihaplı daha nereme antibiyotik icicem bilmiyorum 1 aydır dislerimde enfeksiyon var diye antibiyotik içtim zaten tam dişlerim geçmeye başladı ilaçları bıraktım bu çıktı ya covit oldum ya da dişimden doğru düzgün beslenemedim bağışıklığım düştü sürekli de terliyorum yatak islanacak kadar