Deletedmom_62 rivrivyapma sıralama vardi ama puanla alım yapiliyordu 2010 da girdim ben o zaman öyleydi ama şuan kimse puana bakmıyor siralamayla giriliyormus sınava girenlerin yalancısiyim😀