Arkadaşlar bebeğim 40 gnlük gündüzleri bir saat uyudugunu göremedim çok yoruluyorum kucağımda emerken dalıyo ama bıraktıgım gibi uyanıyo ya da bi on dk sonra uyanıyo ve bir daha aynı döngüyü yaşıyorum asla bir işimi yapamıyorum sürekli emzir uyutmaya çalış çok yoruluyorum. Geceleri de öyle cok uyuyan bir bebek değil zar zor uyutuyorum besliyorum iki saate kalkar bir daha beslerim bir daha uyutması da uzun sürüyor ben anlamadm yenidoğanlar 16-17 sa uyuyor deniyor benimki gece gündüz toplam 8-saat bile olmuyo kucağımdan indirdiğim gibi uyanıyor