Merhabalar, evimde dyson kablolu supurge ve robot supurge var. Suan 3 yasinda kizim var ve 7 aylik hamileyim kablolu supurge tasimak vs zor geliyor ilerde kolay olsun daha cok lazim olur diye sarjli almak istiyorum. Parca pahali diye dyson kesinlikle dusunmuyorum benimkinin basligi kirildi orjinal basligi cok pahaliydi yan sanayi aldim cok dustu performansi. Philips ve bosch arasindayim. Bosch alman markasi kaliteli biliyorum ve iki bataryali. Phlips halida zorlaniyormus sanirim cok memnuniyette var ama o yuzden kararsiz kaldim. Kullanip memnun kalan ya da tavsiyesi olan ya da memnun degilim alma diyen yardımcı olursa sevinirim. fiyat olarak hemen hemen aynilar :)