Salihakabaktan19 4 ay oturması için erken değil mi benim kızım da 4 aylık ama bir kaç dakika dan fazla oturtmuyorum 1 ay daha bekleyim diyorum 🤔
BalkizimBaloglum2 Ben kucagimda oturtuyorum kısa sürelerle oturmaya alışması için ama yastiklarla daha erken diye düşünüyorum 4 aylik benimkide