Oğlumun çörek otu ve susam alerjisi vardı. Alerjen bir besin. Dikkatli kullanılmalı. Çörek otu yağı da ağır bir yağ. 5 aylık bebeğe tavsiye edilir mi bilmiyorum.. verirseniz günlük 1 çk geçmesin derim.
Kabızlık için sarı kantaron yağı iyi gelir demişti bize dr umuz. Ama benim oğlum 19 aylık. 5 ay için bilgim yok. Bence siz probiyotik kullanın.
Kabızlık için içeriğinde:
- B longum
- B lactis
- S cerevisiae
- L acidophilus
- L reuteri
- L plantarum
- B animalis
- L rhamnosus gibi bakterilerin milyarlarca olmasına dikkat edin.
Bir diğer tavsiyem de bağırsak onarımı olmalı. Bunun için kuzu ilikli kemik suyu verebilirsiniz bebeğinize ek gıda dönemi. Ve alerjisi yoksa tahin, yoğurt kaymağından yapılmış tereyağ. Bunların hepsi bağırsak onarır. Çok geçmiş olsun.