Muhammedeminannesi ya organların geri yerine yerleşme ağrısı gibi aynı tarif ettiğiniz belirtiler. Ama ilk iki ay içinde olur diye biliyorum sizin 4ay olmuş. Bende aynı yaşadıklarınızı yaşadım, karnımda kasıklarımda ağrı dayanılmaz bi sancı olmuştu mide bulantısı istifar ve isalde hepsi bir arada olmuştu 2gün sürmüştü kıvrandırmıştı. İlk gün hastaneye gittim ilaç vermişlerdi kullanınca akşamına rahatlamıştım ertesi gün aynıları daha beter daha şiddetli olmuştu akşamına yine ilaçlarla geçmişti 3.gün uyanmaya korkuyordum resmen yine aynısı olacak diye ama olmamıştı geçmişti şükür. Belki sizinki de böyle bişeydir organların yerleşme ağrısıdır. Ama tabi yine testinizi de yapın geçmezse doktora da gidin muayne olun. Geçmiş olsun🌸