Bebeğim 11 aylık emzirdiğim son beş ayında şöyle bir sıkıntı yaşıyorum göğsüm ağrıyor koltuk altımda bir ağrı oluyor sonra tüm kemiklerim ağrıyor ve ateşleniyorum nerdeyse her ay iki kere felan yaşıyorum iki üç günde toparlıyorum ama çok yoruldum benim gibi olan var mı ? Neden yaşıyorum bunları bilen var mı ?