Kevser472 Kızım yiyecekleri görünce çok heyecanlanıyor hemen dilini çıkarıyor emmek yemek istiyor bende arada bir kez SADECE yalattırıyorum mesela salatalık dilliyor tepkisine bakıyorum sonra zeytini dilini değdiriyor zararı olur mu bilmiyorum
Asyaveannesi04 Kevser472 dilini değdirmesinde bir sakınca yok ama tadımlara başlamak için 4 ay çok erken sindirim sistemi henüz hazır değil benim bebeğim de baya heyecanlıydı doktorum acele etmemem gerektiğini ömrü boyunca zaten yemek yiyeceğini söylemişti 5 ay 20 günlükken tadımlara başladık biz çay kaşığıyla