Muhtesem_atom33 Kizlar bebegim 2,5 aylik cildi cok kuru yanaklari resmen soyuluyor Doktor nemlendirici sur dedi Sebamet mi Mustela mi alayim Unibaby vardi onu hic kullanma dedi
Kabarik Muhtesem_atom33 doktorumuz mustella önerdi bizim. Çok memnyn kaldık 4.5 aylığız kesinlikle tavsiye ederim
Goktug4343 Muhtesem_atom33 kesinlikle mustela baştan beri kullanıyoruö yiğenim sebametten konak oldu mustelya geçti bnde ondan direk mustela ile başldım ilk zamnlar oğlumu korkarak yıkadığım için başın ön kısmnı hiç yıkamamışım ve konak oldu sonra dha dikkatli yıkayınca geçtş
elsa56 canım ben bübchen almstm ilk cildnde kurulklar oldu doktr şampuandandr dedi değiştrdm mustela aldm yeni kullanmaya basladm ama pamk gbi yapıyo saçlarnı bübchenden daha çok beğendm..
Muhtesem_atom33 elsa56 Sebamet kullan dedi doktor ama mustela daha iyiyse onu alayim dedim bende ama hangisi daha ii karar veremedim Unibaby sampuan almistim oda konak yapti saclari cok kotu oldu yavrumun onada zeytinyağ sur tara dedi doktor
Muhtesem_atom33 Gamzeren13 Konak da benimkinde hic tarak vurma dedi cevrem ama görüntü cok kotu kirli gibi duruyor cocugun kafasi ama doktor tara dedi bende degistirecm sampuan
aylinasikk Muhtesem_atom33 kesinlikle mustela oğlum 6 aylık doğduğundan beri kullanıyoruz pamuk gibi cildi ve saçları
Gnslll Muhendisinoglunu takip edin Instagramdan orda icerik bilgileri var ben hep mustela kullandim ama her urun her bebege iyi gelmiyor ordan takip edip bakin derim
aylinasikk Muhtesem_atom33 evet biraz pahalı ama baya uzun süre gidiyor o yönden daha karlı geliyo bana 😊
Muhtesem_atom33 elsa56 ay insallah ya disari cikarken sapka takiyorum kimse gormesin diye harita gibi cocugun kafasi