Kizlar doğum yapalı 1 ay oldu.bugun farkettim sağ göğsüm sol göğsüme göre büyük ve şiş ve sızlıyor.durup dururken akıntı geliyor yapışkansı şeffaf şekilde.sagdigimda biberona baktım beyaz . bebeğime içirmeli miyim.ne kadar sıksam da hala şiş ve ağrıyor başına gelen var mı? Ne yapmalıyım?