Turkiloganne yumuşuyor artık ilk zamanlar olduğu gibi sert olmaz. Şüphe sütü azaltır. Siz emin olun sütünüzden. Sonuç olarak hormonlarla ilgili. Çok yemeseniz de sütünüz olur merak etmeyin. Sadece bol su ve her fırsatta emsin bebeğiniz. Sağmak emzirmek gibi değil. Uykuda, uyanıkken her kabul ettiğinde emzirin. Talep çoksa süt de çok olur. Ben hep sütüm yok sanıyordum aynı şüpheyle oğlum her defasında kilo almış oluyordu.
Zamanla emmek istemedi ve emmeyi kendi isteğiyle bıraktı. Günler haftalarca emmese de göğsümde hala süt vardı. Çünkü ben hep emzirmek istedim bu sebeple bile vücudum üretiyordu. :) rahat olun yeter ki emin olun ki doyuyor yavrucuğunuz. :)